Reklamacje i zwroty
Po otrzymaniu towaru prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas w przypadku zauważenia jakichkolwiek zmian w wyglądzie produktu tj. przybrudzeń, zapachów, uszkodzeń itp. Pozwoli nam to na sprawniejszą obsługę Państwa zwrotu czy reklamacji.
I. ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie ”It Moda” produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Wszelkie ślady użytkowania produktu wykraczające poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu tj. zabrudzenia od makijażu, uszkodzenia mechaniczne, zapach perfum, potu, dymu papierosowego, płynu do płukania, mogą być podstawą do obniżenia wartości zwrotu zgodnie z ust. 4 art. 34 ustawy o Prawach Konsumenta
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt możesz do nas odesłać na dwa sposoby:
Sposób pierwszy:
Sposób drugi:
Wyślij przesyłkę dowolnie wybraną firmą przewozową na poniższe dane:
Moda S.C Agnieszka Norbert Petrykowscy
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego druku zamówienia przesłanego wraz z paczką (druk zamówienia jest dowodem zakupu).
- Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer rachunku klienta - trwa to do 14 dni (zazwyczaj krócej) od momentu otrzymania przez nas zwrotu produktów
INSTRUKCJA ZWROTU:
- Wypełnij formularz zwrotu dołączony do Twojej paczki;
- Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu (załączonym do Twojej paczki);
- Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;
- Zaadresuj paczkę na nasz adres:
Moda S.C Agnieszka Norbert Petrykowscy
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda;
- Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas zwrotu. Bądź cierpliwa, może to potrwać kilka dni;
- Oczekuj na zwrot pieniędzy. Może to potrwać do 14 dni (zazwyczaj krócej).
- Zwroty zostaną zrealizowane w tej samej formie w jakiej dokonano płatności.
Wyjątkiem są zamówienia opłacone za pobraniem za które zwrot zostanie
zrealizowany w formie przelewu bankowego.
Prosimy zatem o podanie nr konta bankowego przy zwrocie zamówień złożonych za pobraniem.
Pobierz formularz zwrotu TUTAJ
II. Reklamacja
UWAGA:
- Jeśli otrzymałaś/-eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje, zastosowanie ma procedura zwrotu.
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu szkody, ewentualnie odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 680 681 lub poprzez email: sklep@itmoda.pl. Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym protokołem reklamacji oraz formularzem zakupu (który jest dowodem zakupu) należy odesłać na poniższy adres:
Moda S.C Petrykowscy
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda
- Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.
INSTRUKCJA REKLAMACJI
Jeżeli zakupiony towar okazuje się być wadliwy prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1.Pobierz protokół reklamacji zamieszczony na naszej stronie;
2.Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym protokołem reklamacji;
3.Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;
- Wyślij paczkę na nasz adres:
Moda S.C Petrykowscy
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda
Tel. +48 500 680 681
e-mail: sklep@itmoda.pl
- Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas reklamacji, w której poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego. Odpowiedź od nas otrzymasz do 14 dni.
Bądź cierpliwa, na pewno Tobie odpowiemy.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, albo przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Może to potrwać do 14 dni.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe wyjaśnienie podjętej przez nas decyzji w ciągu 14 dni liczonych od dnia złożenia przez Ciebie reklamacji.
W przypadku braku możliwości naprawy produktu – prześlemy Tobie nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy na konto.
Pobierz protokół reklamacji TUTAJ