I. ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie ”It Moda” produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt możesz do nas odesłać na dwa sposoby:

Sposób pierwszy:

Sposób drugi:

Wyślij przesyłkę dowolnie wybraną firmą przewozową na poniższe dane:

It Trade Agnieszka Petrykowska
ul. Wejherowska 55
84-240
Reda

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego druku zamówienia przesłanego wraz z paczką (druk zamówienia jest dowodem zakupu).

  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer rachunku klienta  - trwa to do 14 dni (zazwyczaj krócej) od momentu otrzymania przez nas zwrotu produktów

INSTRUKCJA ZWROTU:

  1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do Twojej paczki;
  2. Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu (załączonym do Twojej paczki);
  3. Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;
  4. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

It Trade Agnieszka Petrykowska

 ul. Wejherowska 55

84-240 Reda;

  1. Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas zwrotu. Bądź cierpliwa, może to potrwać kilka dni;
  2. Oczekuj na zwrot pieniędzy. Może to potrwać do 14 dni (zazwyczaj krócej).
  3. Zwrotu pieniędzy dokonujemy tym samym sposobem płatności, jakiego użył klient podczas dokonywania transakcji w naszym sklepie.

Pobierz formularz zwrotu TUTAJ

II. Reklamacja

 

UWAGA:

  • Jeśli otrzymałaś/-eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje, zastosowanie ma procedura zwrotu.
  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu szkody, ewentualnie odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 680 681 lub poprzez email: sklep@itmoda.pl. Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym protokołem reklamacji oraz formularzem zakupu (który jest dowodem zakupu) należy odesłać na poniższy adres:

It Trade Agnieszka Petrykowska
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda

  • Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.

INSTRUKCJA REKLAMACJI

Jeżeli zakupiony towar okazuje się być wadliwy prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Pobierz protokół reklamacji zamieszczony na naszej stronie;

2.Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym protokołem reklamacji;

3.Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;

  1. Wyślij paczkę na nasz adres:

It Trade Agnieszka Petrykowska
ul. Wejherowska 55
84-240 Reda
Tel. +48 500 680 681
e-mail: sklep@itmoda.pl

  1. Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas reklamacji, w której poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego. Odpowiedź od nas otrzymasz do 14 dni.

Bądź cierpliwa, na pewno Tobie odpowiemy.

  1. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, albo przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 Może to potrwać do 14 dni.

  1. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe wyjaśnienie podjętej przez nas decyzji w ciągu 14 dni liczonych od dnia złożenia przez Ciebie reklamacji.

W przypadku braku możliwości naprawy produktu – prześlemy Tobie nowy lub otrzymasz zwrot  pieniędzy na konto.

Pobierz protokół reklamacji TUTAJ